EPILADY החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

במשך עשרות שנים הייתה חברת אפיליידי, שם נרדף וגנרי להסרת שיער. כעת היא מחוללת שוב מהפכה בתעשייה - הפעם עם סדרה חדשה של מכשירי לייזר ביתיים להסרת שיער המבוססים על טכנולוגיה חדשנית פרי פיתוח ישראל בלעדי וייחודי רק לה. ומובילה את קטגוריית הסרת שיער בלייזר לעידן חדש.


בשנת 1986 השיקה אפיליידי את מסיר השיער החשמלי הראשון מסוגו בעולם והייתה לחלוצה עולמית בשוק. בתקופה קצרה ביותר הפכה החברה למובילה בתחום טיפוח היופי בשוק הבינלאומי והשם "אפיליידי" הפך לשם גנרי לכל מכשירי הסרת השיער, עד עצם היום הזה.
כעת היא עושה זאת שוב עם סדרת מכשירי לייזר להסרת שיער בבית המאפשרים לך טיפול מקצועי עם יתרונות ופתרונות למגוון סוגי העור, לייזר מדוייק הפועל ישירות על השערה, ניתן ואפשרי להיחשף לשמש ישירות אחרי הטיפול וללא תופעות לוואי לחלוטין!!!
בשבע השנים האחרונות השקיעה אפיליידי שמקום מושבה בחצור הגלילית משאבים גדולים בפיתוח חדשני פורץ דרך של מכשירי לייזר מתוחכמים לשימוש בייתי המאפשרים לבצע טיפולי לייזר מדוייקים להסרת שיער. הפיתוח התאפשר הודות לעבודה מאומצת ורבת השראה של מהנדסי אפיליידי, מתחומי הנדסת המכונות,אלקטרוניקה, פיסיקה, אלקטרו אופטיקה ותוכנה. כל אנשי אפיליידי הם תושבי הצפון ועל כך גאוותה.

קו המוצרים של אפיליידי כולל שני קטגוריות:


ABSOLUTE

מכשיר לייזר קומפקטי להסרת שיער פנים, צוואר, ביקיני, בית שחי ואצבעות ידיים ורגליים. קטן, חכם, , קומפקטי וקל לשימוש. ה-אבסולוט הוא הפתרון המהיר והיעיל ביותר להסרת שיער במקומות קטנים וממוקדים, ונותן מענה על ידי שלשה מכשירם שונים לכל גווני העור . ובכלל זה גם לגווני עור בהיר מאד או כהה מאד, גוונים המאתגרים מאד את קטגוריית הסרת השיער.

המכשיר הוכח קלינית כמסייע להפחתה משמעותית בצמיחת השיער לצמיתות והוא בעל פטנט רשום ואישורים בינלאומיים CE ולשניים מבין שלשת המכשירים גם אישור FDA.
איך זה עובד? המכשיר יורה שלש אלומות לייזר המתלכדות לנקודה קטנה בת מילימטר אחד על השערה. האלומות פוגעות בשערה מחממות את המלנין ולאורך זמן גורמות לזקיקי השערה שלא להתפתח יותר. - זמן טעינה של 30 דקות .
הטיפול המדוויק והממוקד מאפשר טיפולים תכופים בלא צורך של המתנה ארוכה ביון טיפול לטיפול. הטכניקה הזו גם מאפשרת לטפל ללא חשש מחשיפה לשמש מייד לאחריו או אפילו במהלכו.
המכשיר הושק בימים אילו למכירה בישראל




AUTOMATIC


באמצעות שימוש במערכת אופטית מתוחכמת וחדשנית של זיהוי ועיבוד תמונה, pu,j Automatic והוא הדור הבא של הפתרונות להסרת שיער. המכשיר רותם את הכוח של ארבעה לייזרים נפרדים לפגיעה מדויקת בזקיקי שיער בודדים וזאת בצורה רציפה ומהירה.

המכשיר בטוח, קל משקל, פועל ללא כאבים, עקצוץ קל, האבסולוט קל לשימוש וחסכוני באנרגיה. שימוש בו מבטיח הפחתת שיער לצמיתות לאחר כ 12 שבועות, הוא נמצא אפקטיבי יעיל ומתאים לכל גווני העור והשיער.
המכשיר יושק בישראל בחודש אפריל

תהליך הטיפול והשגת תוצאות : אופן הטיפול עם מכשירי אפיליידי הוא פשוט. יש לקצוץ את השערות לגובה של כמילמיטר כך שרק תבצבצנה. יש להצמיד את המכשיר מעל מקום השיער. עם ההצמדה המכשיר יורה אוטומטית. בסיום ניתן להוריד את השיער לגמרי בכל דרך שנוח לך.תכיפות ותדירות הטיפול הינה על פי קצב צמיחת השיער אפשר גם כל יום או יומיים. תהליך הטיפול עד להשגת תוצאות ראשוניות הינו בין 8-12 שבועות, אז ניתן יהיה לראות הפחתה משמעותית בצמיחת השיער לצמיתות באזור המטופל.